משחקים בשלג, זיגמונד טון והדובדבן שבקצפת

היום בתכנית לבקר בהר קיצשטיינהורן, במאגר המים של קפרון, טיול בערוץ זיגמונד טון ואגם קלאמזה, ביקור חטוף במגלשת ההרים מייסיפליצר. בפועל הספקנו בערך רבע אבל העיקר האיכות.

הגענו להר קיצשטיינהורן, אחד ההרים הגבוהים באלפים, גובה 3029 מטרים. העליה להר באמצעות שלושה רכבלים (שלוש תחנות). בתחנה הראשונה והשניה היו מקומות לאכול וחנויות ספורט (לא ממש אטרקציה) אבל בתחנה העליונה יש רחבת שלג עם שעשועי שלג נהדרים. מדרון שלג שניתן לרדת ממנו על צלחות פלסטיק גדולות, מזחלות קטנות וכו'. לבשנו מעילים וכפפות וקדימה לגלישה. מהר מאוד הצטרפנו לילדים והתגלשנו פעם אחר פעם במדרון הזה. בפעם הראשונה עדיין לא ידעתי לשלוט טוב בפלסטיק וכמעט דרסתי מישהו, בפעמים הבאות כבר למדתי לעצור.

העברנו לא מעט זמן בשלג וכשסיימנו רטובים מהקרח אך מרוצים עד השמיים הבנו שלא נשאר לנו זמן כמעט לכלום. מאגרי המים בקפרון אמורים להיות מאוד יפים אבל נסגרים בארבע וחצי וממש לא נשאר לנו זמן ללכת לשם. אגם קלאמזה מסלול שיקח לפחות שעתיים אז החלטנו להתפשר על ערוץ זיגמונד טון. ידענו שזה מסלול קל יחסית עם הרבה גשרי עץ. באנו בלי הרבה ציפיות ולקח לנו קצת זמן למצוא את הכניסה. התחלנו ללכת ומהר מאוד הבנו שזה הרבה מעבר לציפיות. המסלול הזה הוא אחד המדהימים שראינו. רוב המסלול על גשרי עץ מאוד קרוב לסלעים ולמפלים. העוצמה של המפלים והקרבה לסלעים מעצימה עוד יותר את החוויה וזה היה פשוט מדהים. סיימנו את המסלול מרוצים ולא מאוד עייפים וחזרנו לכיוון הבית בפלאכאו.

מאחר והגענו לאזור בסביבות שש וחצי ונשאר עוד קצת זמן לפני סגירה, קפצנו סוף סוף לשמחתם של הילדים למגלשות של לאקי פליצר. כבר שלושה ימים שאנחנו שומעים בסביבות חמישים פעמים ביום – אז מתי הולכים ללאקי פליצר. היום שחררנו את זה :). מגלשות ההרים הם חוויה ממש כייפית וגם אנחנו הצטרפנו אליהם. מבחינת הילדים זה היה סיום מעולה ליום נהדר.

WhatsApp Image 2016-08-20 at 23.39.35

ארוחת ערב במסעדה עם מתנפחים וטרמפולינות לילדים סיכמה את היום הרביעי למסענו.

3 מחשבות על “משחקים בשלג, זיגמונד טון והדובדבן שבקצפת

1. התמונות העסיסיות באמת במצלמת קנון ולא בצילומי הטלפון שאני מעלה כאן. אז מאמינה שיש סרטון או צילומי דריסה ובטוח יש תמונות מהלאקי פליצר. תצטרכנה לחכות קצת 🙂