מכרה המלח בהליין ותרמה אמדה

הבוקר קמנו ליום סגרירי ביותר. ירד גשם בלילה ובבוקר המשיך טפטוף קל. אנחנו עוקבים אחר התחזית וידענו מראש שהיום הזה הולך להיות גשום ולכן התכנונים שלנו התמקדו בפעילויות במקום סגור. התחלנו במכרה המלח בהליין.

כמובן שאנחנו לא החכמים היחידים שחשבו ללכת למכרה מלח כך שהיו תורים לא קטנים לסיורים. נרשמנו לסיור וחיכינו שעה ורבע. בזמן הזה הילדים שיחקו בגינת השעשועים של המקום והטפטוף הבלתי פוסק לא הזיז להם בכלל. הסיור עצמו היה מאוד נחמד וכלל תלבושת של כורים שכל אחד מאיתנו לבש, נסיעה ברכבת לתוך המכרה, מגלשות עץ בתוך המכרה ושיט באגם תת קרקעי. הסיור כולו נערך בטמפרטורה של 10 מעלות.

כשיצאנו מהמכרה עדיין היה סגרירי וטפטוף קל אז המשכנו לפעילות נוספת במקום סגור. הלכנו לתרמה אמדה שם יש למעשה בריכת גלים סגורה, מגלשות מים, ובריכה מחוממת פתוחה עם מים מלוחים. המקום היה מלהיב ביותר. מגלשות המים היו ברמות שונות והילדים יכלו לחוות שתיים מהשלוש. כמובן שנהנו מאוד והתגלשו פעם אחר פעם. בריכת הגלים גם הייתה משמחת במיוחד כשהיו בה גלים. הבריכה החיצונית הייתה ממש נהדרת, בחוץ קר אך כל הגוף במים החמים. בריכה ספירלית קטנה ערבלה אותנו מדי פעם וזרמנו במעגלים. יצאנו משם בשמונה בלילה והלכנו לאכול.

מצאנו מסעדה באלטנמרקט שהייתה מעוצבת מאוד יפה, תא ישיבה שעשוי מחבית אמיתית ובכלל מקום מושקע. האוכל היה מוצלח וטעים. תם לו עוד יום…

  • היום התמונות צולמו בעיקר במצלמות סטילס או בגו פרו אז יצורפו בהמשך.

כתיבת תגובה