מפלים ונקיקים ומופע נשרים

קמנו לבוקר סגרירי. הגבעה שמול החלון שלנו מכוסה חלקית בערפילים ופרט לצלצול הפעמונים הכל שקט ופסטרולי. כשכל החברה בבית התעוררו מהר מאוד החלום הפסטרולי התפוגג. התעוררנו :).

ארוחת בוקר, עוד קצת התארגנות ויצאנו לדרך. בתכנית היום להגיע למפלי גולינג, מסלול יפה בלמרקלאם וסיור במצודת וורפן. הגענו למפלי גולינג בשעות הבוקר המאוחרות. כשיצאנו מהרכב היה גשם רציני אז התעטפנו במעילים ויצאנו לדרך. אחרי חמש דקות לא היה סימן לגשם, היה חמים ונעים.

המפלים בגולינג מאוד יפים והמסלול יחסית קצר. תוך חמש דקות מגיעים למפלים ובהמשך הטיול עולים לגובה ההר בדרך יפה עם גשרים מעץ. טיפסנו, ירדנו היה מקסים.

התכנון היה להגיע ללמרקלאם שנמצא ממש קרוב למפלי גולינג אבל החלטנו לשנות קצת נוף ונסענו למצודת וורפן. במצודה יש חצר ענקית עם משחקים בסגנון עתיק לילדים, סוג של מוזיאון אבירים אבל הקטע החזק הוא מופע האכלת הבזים והנשרים שמתקיים שלוש פעמים ביום. עלייה למצודה אפשרית ברגל או במעלית בתשלום נוסף. העדפנו לשמור את כוחותינו ועלינו במעלית. הילדים שיחקו בבאולינג כדור תלוי, הליכה על קביים קליעת חישוקים לקרן היוניקורן ואז מיהרנו למופע הבזים. המופע ממש מרשים, העופות הדורסים עוברים לנו מעל הראש במהירות מסחררת. קצת מלחיץ. בהמשך הגיעו הנשרים, המאמן זורק להם אוכל באוויר והם תופסים אותו בתעופה. בהתחלה חשבתי שהוא זורק להם חתיכות גדולות של פיתה ואז שמעתי ילד קטן שואל למה זורקים אפרוחים ??!!!? במבט שני ומעמיק יותר ראיתי שאכן מאכילים אותם באפרוחים חיים. מזעזע….

 

מכאן המשכנו לאוכל ונשנושים ולסיום היום חזרנו ללמרקלאם, נקיק יפה וסוער, הליכה נוחה על גשרי עץ ומעט מבקרים בגלל השעה שקרובה לסגירה. פגשנו שם בעיקר ישראלים מאוד נחמדים וראינו כמה אמיצים ברפטינג שנראה בלתי אפשרי.

הבטחנו לילדים שננסה להספיק למגלשות ההרים ליד המגורים שלנו, מקום שנקרא לאקי פליצר. אז יום שלם הילדים מסתובבים, צוחקים וחוזרים על השם המשונה אבל כבר היה מאוחר וויתרנו. נגיע לשם ביום אחר.

אחרי היום המעייף הזה התפנקנו לנו בסאונה הבייתית שלנו. אח, החיים הטובים.

6 מחשבות על “מפלים ונקיקים ומופע נשרים

  1. נושא האפרוחים פשוט גומר אותי… כשאני מתארת לי איך נראית כשהבנת שלא מדובר בפיתות חחחחח…
    איך הילדים הגיבו?

    אהבתי

כתיבת תגובה